Followers

Friday, January 21, 2011

Awak : )

Pengenalan kami bermula pada 27/6/09.. Semasa itu saya tidak mengenali awak lagi, tapi dah mula notice awak.... Saya hanya berdiam diri dan cuma berkata dalam hati "comelnya"....
1/7/09, bermula kelas pertama saya... ingat lagi, time tuh CSC dkt MHKEA 11... Masuk2 kelas, saya tidak menyedari awak ada dkt situ lagi...

Sewaktu Pengenalan diri, saya terpandang awak.. "eh eh, budak comel tuh kelas aku laa"... Happy dah time tuh, tapi pikir2 balik, "alaa, bukannye die kenal aku pown".
hahahaha...

masok part one, sembang dgn die pown sikit2 je... time tuh aku berpikir, "what's the chance of me getting with her??"
so sebab tuh aku cam sembang2 sikit je dgn dia..
and another thing, my language macam kasar... cos Penanglites memang cakap cam kasar, so it's better for me to backup before i make a fool from myself...

Naik Part 2, same situation, tapi dah memberanikan diri utk bersembang dgn dia dan classmates2 perempuan.. assignment pown kbnykkn dgn diaorg.. hahahahaa... tapi awak paling sukar utk saya bercakap.. mungkin kerana fizikal, mungkin kerana pertuturan. Aku Mengundurkan diri... Selalau jugak aku bertanya pada kawan2ku, "eh, die single ke??" tah laa, "dgr ada skandal"
"dgn mamat tuh la, dgn mamat ni lah... macam2... memang frust aku... tapi nk bwt cmne, kalau bertemu temulah, kalau berpisah, berpisahlah..

Naik Part 3, entah mcamana, aku dah berani, bersembang dgn dia... ada laa 2-3 event yg membuatkan aku lebih berani kerana perbualan aku dgn dia selalunya berkaitan assignment atau topik2 yg berkaitan dgn pelajaran... Time nih aku dah start berpikir, "boleh kot...." hahahaaha...
Hujung Part 3, aku dah bwt confession.. tapi aku x penah ada high expectation utk berdamping dgnnya... dia paham and conclusion nye, ktaowg macam teman tapi mesra.. hahaa

Naik Part 4... kita owg dah macam serasi... everyday call, maybe kadang2 je x smpt... she understands me....

Awak.... sayang Awak. : )

No comments:

Post a Comment