Followers

Monday, October 25, 2010

O.N.E.3.R.D, NADIM, MELAKA.

Haka, Diasaskan oleh Tolet, sehingga hari ini diteruskan oleh warga Nadim selepas itu!

The first time i stood in Lend Ground was on 27/06/09. Pergh, Part one syall! hahahahah
Lepas parents tinggalkan aku dkt sni, aku berkawanlah dgn budak2 selevel aku ini. Diaorg suma datang dari pelbagai pelusuk negeri, Kedah, Perlis, Pahang, Johor, Perak, Negeri Sembilan, Melaka, Kelantan, Terengganu, kira Sarawak pown ada ar.. aku memberanikan diri utk berkenalan dgn semua diaowg.. turns out, everyone was okayh, kira satu kepala dgn aku. xda hal arr nak melawak, main2, kutuk mengutuk suma, mmg korunk terbaik arr dak2 one3rd!
hahahaha..
Berada di bawah naungan kolej NAdim, it really does feels like home bila duduk dekat sini. sewaktu tu, Kepah menjadi YDP, seorang YDP yang boleh masuk n lepak dgn semua org! itu yg aku nak, aku pegang cara Kepah approach dan uruskan org. Alhamdulillah, sem ini aku pegang jawatan sebagai Mt untuk Blok Nadim. Senior2 aku semuanya terbaik. Walaupun semuanya perangai lain2 antara satu sama lain, tapi diaorg have the same goals and appreciation, sayang blok!. For that, I gave my highest salutations to all you seniors. Baynagkan, dah grad 10 tahun dah, boleh datang balik ke Kolej Nadim. bila aku pikir balik, terharu doe...

Here at Nadim, umake friends, u be a friend. merepek, melepak, overnyte, main mercun sama2. Aku berani jamin aku tak akan dapat pengalaman macam nih dekat mana2 tempat belajar yang lain, dan aku tak pernah menyesal menjadi seorang warga NADIM.  You get to be yourself and enjoy life. No wonder daddy said Life terbaik adalah life as a university student. now i get it Abah, thx 4 da tip! 
X)

ROLL TOGETHER DIE TOGETHER, One3rd!
Futsal!
Sanggup suport aku pg Pantai Putri semata2 nak bg telur ngn tepung, terharu doe.

Aktiviti bersama Warga Level One3rd!

Part One
(hahahah, gedik, time part one ja) HAHAHAHAH!





No comments:

Post a Comment